Отримуйте рахунки без донарахувань

Одним з найважливіших питань для побутових споживачів є правильність нарахувань за спожиту електричну енергію. Невідповідність та неточність у рахунках виникає через відсутність інформації від споживачів про покази приладів обліку, а фактичний обсяг спожитих кіловат визначається виходячи з середньодобового споживання.
Способи передачі показників лічильника пропонуємо різні. Тож не чекайте з’єднання з оператором, обирайте зручні, сучасні і прості способи. Допоможіть своїм літнім батькам, знайомим, сусідам передати покази електролічильників.
Рейтинг вподобань споживачів такий:
- На офіційному сайті АТ «Херсонобленерго» в «Особистому кабінеті», або «Без реєстрації». Такий вид передачі показів виявився найбільш популярним. Останнім часом ним користується майже 170 тисяч споживачів.
- За телефон: (0552) 316-316. В автоматичному режимі покази електролічильників передають понад 30 000 споживачів.
- За телефоном кол-центру (0552) 48-06-20, 0-800-500-629 (цілодобово). До кол-центру продовжують передавати покази більше 14 тисяч споживачів.
- SMS-повідомлення на номер 050-49-0000-4 з показами електролічильників надходять від майже 13 тисяч абонентів.
- Viber, Telegram, електронна пошта – 3350, 1171 та 122 вподобання відповідно.
Крім того, 145 тисяч споживачів ще не визначилися та отримують рахунки виходячи з середньодобового споживання.
Нагадуємо, побутові споживачі зобов’язані щомісяця зчитувати фактичні покази з лічильників та передавати їх оператору системи розподілу. Робити це потрібно станом на 1 число кожного місяця. Даними на 1 число вважаються дані, зчитані та передані протягом періоду, що розпочинається за два дні до кінця розрахункового періоду та завершується на третій календарний день наступного. Тобто, це два останні дні кожного місяця та три дні наступного за ним місяця.